Andreas har mina varmaste rekommendationer! +++++

Jag trivs väldigt bra med Andreas som lärare. Han är rak, varm och trygg vilket skapar en väldigt trevlig atmosfär för lärande. Det jag uppskattar med Andreas är att han bär med sig kunskap från den ”gamla skolan” där saker gjordes genomtänkt och metodiskt men samtidigt med stark intuition och känsla.

Sedan jag började hos Andreas upplever jag att jag har utvecklats mycket och jag ser verkligen fram emot att fortsätta min resa tillsammans med honom!

Hesho

Lämna ett svar